Sunday, November 2, 2014

Около света с Тошо Пачката, пета (последна) част

Здравейте, братлета! Така се уморих от това пътуване, че реших набързо да си спестя някои дестинации. Например Австралия... какво да видя там? Постоянно скачащите кенгурута ли? И ние сме минали през това: "Кой не скача, е...!" Да си правят прехода там, но без мен! В Азия е пълно със станове. Различават се само по името на собственика. Казахстан, Киргизстан, Узбекистан... Реших, че ще си ги спестя - никога не съм обичал да работя подобни неща и изобщо становете ме отегчават. В Индия пък имало някакви неприятни болести като проказа. Японците с техните земетресения да се чуди човек от махмурлука ли е или от земетръса? След известно мислене стигнах до извода, че съм пътувал достатъчно. От ентусиазма, с който потеглих преди няколко седмици, не остана нищо. Е, това не ме спря да отида в Русия, където са майсторите в пиенето! Как ще пропусна тази държава? Все едно да отидеш до Рим и да не видиш Попа (май така се казваше, но не съм много на ти с църковните въпроси).

Добре, ще остана там 2 седмици и после се връщам у нас. Минах през какви ли не държави, но единствено успях да потвърдя това, че у дома е най-хубаво! Хайде, наздраве за пътешествениците!

No comments:

Post a Comment