Sunday, July 27, 2014

Търсим си жената или белята?

Здравейте, уважаеми читатели! Преди време стана дума за неволите на ученичките в наши дни. Сега ще се спрем на неволите, пред които е изправен един мъж в търсенето на това, което вълнува повечето от мъжете - жена. За целта сме поканили Данаил Хаджистрадалчев, който ще ни сподели опита си с жените.

"Здравейте, малко се притесних, когато ме поканиха да споделя преживяванията си с жените. Все пак ще разкажа историята си, а вие можете да научите нещо полезно от нея. 
Още като ученик се бях заел с търсенето на жена до себе си. Е, обектите на търсенето ми бяха момичета по онова време, но такъв е израза! В 11-ти клас си харесах Стефка Тежкарова. Тя ме отряза откровено с думите: "Не си достатъчно тежкар за мен! Защо не пушиш например? Иначе не си мъжествен." Послушах думите й и лека-полека станах пушач, но тя вече си беше намерила друг, който беше като от кутия Марлборо. В университета се запознах с една привлекателна колежка на име Здравка Максимова. Тя ме отряза, защото подобно на пълното си име тя "държала изключително много на здравето, а един пушач не може да е такъв." Е, заех се да спра цигарите и понеже съм инат, успях! Да, но пък тя се беше запознала с някакъв млад състезател по маратонско бягане и пламнала любов от пръв поглед. Подвих опашка и се огледах наоколо. Погледът ми се спря на Недялка Романтикова. Тя не ме одобри, защото "не съм бил достатъчно романтичен". Е, изгледах всичко възможно на Розамунде Пилхер, прочетох една дузина книги и дори станах редовен зрител на Зоун Романтика. Когато се почувствах готов, тя вече беше с някакъв чуждестранен сценарист на теленовели, който я разтапял още с първите си думи, щом влезел в стаята. Явно имаше опит и нямаше как да се състезавам с него. Дойде ред на Кристияна Мъжкаранова. Тя пък ми обясни, че Свети Валентин, цветята и поезията са за лиглите, а на нея и трябвало мъжкарско отношение към нея. Да не съм я поставял по-ниско, а да я третирам като мъж. Добре, постарах се, но тя се запозна с някакъв по-убедителен от мен таксиджия и нещата пропаднаха отново. Завърших висшето си и започнах да търся работа. През това време покрай интервютата се запознах със Снежинка Кристалова. Тя пък ме намери за твърде груб и заяви, че на нея и допада да бъдат нежни с нея, но не чак лигави романтици. Нещо по-средата между мъжкаря и романтика. Постарах се, но отново не бях достатъчно добър за избраницата си. Бързо се отърсих от мъката и се запознах с Цветелина Винарска. Тя ме отряза веднага, защото "истинския мъж трябва да пие алкохол, а аз съм бил твърде изнежен за вкуса й." Е, пропих се, но пък тя се сгоди за шефа на някаква местна винарна! След нея дойде Людмила Трезвенска. За нея пиещите били страхливци, а тя искала смели мъже, които не бягат от проблемите. Записах се в Анонимните алкохолици и се заех да откажа пиенето. След месеци аз бях чист, а тя - с някакъв репортер на криминално предаване тип "Съдебен спор", който задоволявал нуждите й от смелост и конфронтиране с проблемите. Дадох си малко почивка, докато не се запознах в новата си служба с Величка Чистофайникова. Тя ми заяви, че не мога да бъда такъв мърльо и да я имам. Заех се да се приуча на чистота - сменях завивките си веднъж на 2 дни, чистех почти всеки ден, къпех се 6 дни в седмицата, но не можах да надмина новото й гадже. Покрай работата срещнах Небрежна Иванова. Както говори името й - тя бе изключително небрежна и моята новопридобита хигиена я влудяваше. Заяви ми, че съм "някакъв супер педант на тема чистота" и ме заряза, защото не можела да търпи повече. Станах отново добрия стар Данаил, който се къпеше веднъж седмично и чистеше два пъти в седмицата. Последва запознанството ми с Теменужка Приключенска. Тя смяташе, че е страхотно да имаш връзка с колега, но за жалост ние не работехме заедно. Е, аз напуснах работата си и кандидатствах за нейната фирма, където бях назначен, но пък нея я уволниха ден преди да постъпя заради... връзка с прекия й началник. Започнах работа и се запознах с истински ангел - Ангелинка Добринкова. Тя обаче ми заяви, че не започва връзки с колеги и скоро се сгоди за... Атанас Късметлийски, с когото бяхме колеги в предишната ми фирма. Пак си дадох почивка, докато един ден в магазина не се запознах с Мария Елена Новакова. Тя ми заяви, че съм твърде старомоден за нея - трябвало да бъда модерен и да си бръсна цялото тяло както било модерно. Е, костваше ми усилия да го направя, но успях. Само че и тя не ме беше дочакала. Скоро след това се запознах със Стефания Староселска. Тя ми заяви, че я дразнят новите моди и искала мъж, който да бъде естествен, а не да се бръсне и да си слага гел на косата. Нямаше как да я зарадвам бързо, защото космите растат сравнително бавно. Докато си върнах нормалния вид, тя беше с някакъв, който силно напомняше на Буги Барабата. Това ме огорчи и започнах да говоря с жени предимно по чата и чрез Интернет. Там се запознах с Тодорка Празникова, която искаше някой, който да ходи по дискотеките и да слуша чалга. Заех се да проуча дискотеките и вече можех дори от сън да скоча и да изрецитирам 5 хита на Милко Калайджиев, Преслава, Глория или Андреа. Тя обаче реши да се откаже от чалгата и вече не й вършех работа. След това се запознах с Маринела Капризанчева. Тя имаше твърде много капризи и все смяташе, че не съм изпълнил някой от тях, защото не я обичам. Е, как очакваше едновременно да купя сладолед от местната Билла, да намеря билети за концерт на любимата й група, да отида при адвокат заради някакъв парцел на село, че и да почистя къщата, защото била болна? Все за нещо не оставаше време. Какво правя сега ли? От няколко месеца си почивам от жени. Е, мога и да направя изключение за една красавица, която срещнах наскоро - Мариана Екстремаджийска! Сигурно тя е за мен."

No comments:

Post a Comment