Sunday, July 6, 2014

Гледай тенис трудно!

Днес ще сменя спорта и ще поговоря за тенис. Като горд българин бях решил да проследя полуфинала на Уимбълдън с участието на Григор Димитров. Запасих се с пиене, мезе и завързах кучето, за да не създава проблеми. Приспах детето (все едно колко е часа - сънят е полезен за малките деца!) и пратих тъщата на почивка на Созопол. Жена ми пък беше на командировка и не се очакваше да дойде. Дойде момента на истината - включих телевизора и загледах с втрещен поглед като телевизионен водещ извадката за рейтингите на телевизията му. Гришо взе първия гейм - урааааа! На вратата се звъни! Отидох да отворя - някакъв се заблудил и ни бърка с Георгинови от горния етаж. Влизам вътре - детето се събудило от звънеца. Приспивам го 15 минути и тъкмо да изляза, а то пак се събуди! Още 15 минути приспиване и после излизам. Вече е 1:1 Ух, изпуснах кога са му изравнили, но още имам време. Седнах отново и си отворих биричката, но се сетих, че жена ми поиска да поправя закачалката в антрето. Няма страшно! Донесох я тук, за да оправя каквото мога, а заковаването за стената ще е след мача! 3:2 за Джокович? Кога е станало? Няма страшно! Сега ще обърнем резултата! Само да... ох! Как зверски си ударих пръста с чука! Е, не тече кръв, значи може да почака до края на мача! 4:2 за Джокович? Ама че ден! Давай, Гришо! Кучето лае - сигурно е гладно. Отидох и му сипах в паничката малко кучешка храна. Изгледа ме тъжно - е, и на мен не ми е ден! Ще потрае и ще има по-добри дни! Върнах се и... какво? 4:3 - върнахме една точка! Нещата се подобряват. Сега пък какво? Малкият плаче от спалнята. Сънувал е кошмар! 20 минути успокояване и пак се връщам. Как ме боли пръста!!! Трябва да му сложа поне лед. Отивам до хладилника, но пък там няма готов лед. Сипвам вода във формичките за лед и ще трябва да чакам. Връщам се пред телевизора и... 5:4? Кога е станало? Звъни се на вратата. Оказа се, че от кабелната ме питат дали имам проблем със сигнала. Не, кристален е! Връщам се пред телевизора и... 6:4? Гришо губи първия сет??? Кога е станало това? Изпуснах го напълно, но има още много време! Тези мачове понякога продължават дълго - все ще видя нещо! Телефонът! Жена ми се връща, защото шефът й е казал, че му е нужна утре във фирмата? Е, сега вече няма да се гледа нищо! Нищо, още имам 30 минути, докато се прибере! Няма да се отделям от телевизора за нищо на света. Сега пък какво? Кучето се е освободило и ръфа дивана. Бягай от тук, лакомнико! Пак го вързах и... 3:1 за Гришо? Ураааа! Ще спечели този сет! Да видим дали леда е готов... Не? Колко време му трябва?! А, хладилникът е изключен от стената! Няма страшно - добре, че вътре почти няма храна! Нали си взех мезето и биричката... Ами ако... Затичвам се към масата и проверявам бирата. Топла е! Ах, този късмет! Дано поне мезето да не е развалено! И да е развалено, това е утрешен проблем! 3:3 ли е вече? Ах, този сърбин! Звъни се на вратата - сега пък някакъв куриер ни бърка със съседите отдолу Харманлиеви. Тези хора нарочно ли го правят или наистина са толкова разсеяни? Съвсем ясно си пише на вратата - семейство Куцузлиеви! Но кой да ти чете? Сядам отново и вече съм сдухан. Без бира ще карам само на мезенце. Не е като да нямаш нищо, но е подтискащо. Е, сложих бирата да се охлажда във включения вече хладилник, но това отнема време! Кучето пак се е освободило! Вързах го отново и хвърлям бегъл поглед на телевизора - 6:3 и Гришо печели втория сет! Само така! Ледът е готов - слагам си на пръста и вече не ме боли толкова много. Телефонът отново звъни - от интернет доставчика ми ме питат дали да ми пуснат един безплатен ден по някаква програма за лоялни клиенти. Да пускат - щом е безплатно, значи е добро! Сега пък вратата - жена ми си идва по-рано от очакваното. Как е станала толкова бърза? От вратата ме почва - защо дрехите от пералнята не са извадени, защо не си си сготвил нещо, пак ли гледаш този тенис, детето дали е яло нещо здравословно на закуска вместо корнфлейкс... Отговорих чинно на всички въпроси и й казах, че се радвам да я видя, но ми изглежда уморена и е добре да си почине. Тя се сопна, че я намирам за грозна... Ох, ще трябва да я успокоя! След половин час заедно с любовната игра тя е капнала от умора, но вече се чувства щастлива. Така е, като не съм с Мария Шарапова като наш Гришо! Това е жена, а не като моята, която все недоволства. Да видим какво става с мача! Каквооооо? Сигналът е спрял? Звъня на кабелната, а те "Нашите хора си тръгнаха от вашия квартал и ще се върнат чак утре! Да бяхте казали по-рано!" Че то по-рано всичко си беше наред, умници такива! Да съм чакал до утре... Напсувах ги на сръбски в чест на Джокович и добавих нещо руско заради Маша (ах, тази Маша!)... Отговориха ми нещо от рода на "да съм ходел в някаква миша дупка". Аз искам да гледам мъжът на Маша, а тази Миша хич пък не ме интересува.

Та някой знае ли как е завършил мача? Честно - не мога да проверя на компютъра, защото малкият вече е седнал да играе игри, а по това време вестници не се продават. Пък изобщо не ми се чака до утре! 

No comments:

Post a Comment