Wednesday, November 30, 2016

Пари... Откъде?

Здравейте, пише ви разтревоженият Трагичко Наивников. И аз като всеки друг имам финансови проблеми, та реших да потърся източник на доходи в Интернет, защото навън хич не ми върви. Какво ли не опитах, но нищо не става! Ето кратък разбор на всичко дотук:
1. Регистрирах се в сайта onlinepiramida.eu и ми обещаха гарантиран доход при всеки клик върху някаква животинка, която се мести из сайта и задачата ми е да я намирам. Е, при регистрацията платих 300 лв за курс, който да ме направи добър търсач. Намерих я поне 100 пъти, но незнайно защо не ми връщат отговор на имейла с въпрос кога ще си получа парите.
2. Направих си регистрация и в сайт за реклами sharanchenakukichkata.net. След две седмици яростно кликане се наложи да преинсталирам Уиндоуса си и да прочета, че получавам пари за всеки 1000000 реклами, а сумата е 0,01 лв. за споменатата бройка реклами.
3. Създадох няколко сайта, но никой не ги посещава. Какво ли им пречи? Вложих толкова ентусиазъм в nepushicigaribulgarino.com, aslplsmilipensioneri.net и gradililiqkiliq.bg, а никой не им обръща внимание.
4. Станах и дистрибутор на оригинални италиански обувки, произвеждани в Байджинг. Имат си всичко - скъпа кожа, удобни подметки, че и надпис Meid in Italie. Защо ли не ги искат?
5. Последва ново начинание - станах личен асистент на Марк Цукърбърг. Нае ме след писмо по мейла със заглавие Hi, I am searching PA от личния си имейл markz@abv.bg. Не знам защо още не ми е върнал отговор на последното писмо - исках да го питам дали му трябва още след авансовата сума 1000 лв за работен костюм, който се облича при попълване на Фейсбук страницата му.
6. Направих и блог за насърчаване на хора, които не са прави и са загубили спор в Интернет. Странно - още нямам нито едно посещение. Тези хора не спорят ли въобще?
7. Накрая вече бях отчаян, когато получих имейл, с който някакъв нигерийски милиардер иска да ме направи свой наследник, ама му трябват 2000 лв, за да уреди някакви разходи, защото не в родните адвокатски кантори не искали да приемат доларите му. Нали е за наследство - дадох му! Сега пък някакви бандюги го отвлекли и брат му ми писа, че събирали пари за откуп. Тъжно... ще помогна с каквото мога. Как можа да се случи точно сега, когато е отивал да завери нотариално документите, с които го наследявам и са били в него, когато са го причакали?

Накрая ще ви поискам съвет: дали е добра идея да се регистрирам в сайта esegatividqhmesmetkata.xyz? Според описанието е някаква лотария и има снимки на много печеливши - в това число някой си Елвис Пресли (май че е американец), който бил спечелил 2 милиона там. Почти съм навит, ама искат входна такса 500 лв и ще трябва да искам на заем от колеги, а единственият ми приятел там Подльо Лъгачев вече чака да ми заеме парите срещу лихва 1% на секунда. Каза ми, че минавам тънко - нормалната лихва била 15% на милисекунда, ама той нали ми е приятел... Ех, какъв човек!


No comments:

Post a Comment