Saturday, November 12, 2016

Избери, ако можеш!

Здравейте, обикновено не се занимавам с тази тема, но днес ще направя малко изключение. Причината е, че не мога да откажа на пач..., т.е. на настоятелността на г-жа Викарева. Та госпожата иска думата и аз й я давам! Дано не прекали с... каквото и да е! Свирнете, ако стане напечено! Аз ще проверявам кога има полети за Сингапур. Без никаква специална причина.

"Добър ден, мои избиратели! Иска ми се да ви гушкам, да ви потупвам по гърб, да и галя по главичките... Днес ми е едно такова настроението. Защо да изберете мен за новата президентка на Гъбария? Много просто! Защото онзи мой конкурент Грачев не става! Той е лобист, масон, веган, далтонист, паркира на места за инвалиди (преди мен), не знае как да се грижи за деца (и как да се пази от нежелана бременност), дори не знае да чете на иврит (аз бих ви показала как умело боравя с езика, но точно днес съм с старите очила и не мога да разчета текста поради неподходящия им диоптър), а за капак на всичко е (това не сте го чули от мен) рептил. Ако изберете него, ще ви се случат най-разнообразни нещастия:
1. Някой ще ви пука гумите всяка сутрин.
2. Ще се събуждате в своето легло, а до вас ще има тигрица, ама буквално (при това гладна).
3. Градината ви ще страда от суша, защото облаците ще се струпат пред входа на дома ви и ще ви мокрят на всяко излизане.
4. Кучетата ще ви хапят по-силно, отколкото хапят моите избиратели.
5. Ще получавате повече автоматични СМС-и от оператора си, отколкото другите.
6. Сметките ви ще нарастнат с 50%, а заплатата ще намалее с 99,99%.
7. Ще срещате по-големи джигити от вас на пътя и няма да можете да блеснете.
8. Жена ви ще ви слага рога, както досега, ама вие ще научите за това от анонимно писмо.
9. ТВ излъчванията на местния Парламент ще се преместят в праймтайма вместо любимите ви сериали и предавания.
10. Буквите на клавиатурата ви постоянно ще сменяват местата си и ще ви правят да изглеждате неграмотен.
11. Все на вас няма да ви връщат ресто, а таксиджиите ще научат нови маршрути, които са по-дълги, за да возят специално вас.
12. Децата ви ще успеят хем да забременеят, хем да ви доведат зет/снаха (мъжете - зет, жените -снаха).
13. Само във вашия квартал електричеството ще спира тогава, когато сте на компютъра/телевизора/някъде, където ви трябва електричество.
14. Ще получите нова работа - да ходите ежедневно в Агенцията по заетостта.
15. Доктор Радева ще ви забрани да пиете алкохол, а на останалите - вода.

Това е съвсем кратък списък. Пълният можете да намерите в листовки, които щабът ми разпространява напълно безплатно. И тук не съм споменала ефектите от избора ви върху курса на долара, климата в Зимбабве, демографската ситуация в Индия, БВП на Еврозоната, както и неочакваната забрана на наркотиците в Холандия.

Затова, мили мои избиратели, гласувайте вие, за да не оставяте всичко на нас (говоря за традиционната бюлетина, която кандидатът пуска за себе си, за да не си помислите нещо друго). В случай, че не ме изберете (малко вероятно е) честита Нова година и дано да сте подготвени за внезапния бум на хората, снабдени с пиратки точно до вашия дом. Лека вечер!"

Шефът не е наоколо и аз ще пусна новината. Последно ми каза нещо за пътуване, Сингапур и болна баба. Не разбрах добре! Е, дано ви е харесало!

No comments:

Post a Comment