Tuesday, September 23, 2014

Гледай футбол трудно!

Здравейте, бях на конгрес на шегаджиите и по традиция ме замотаха повече от очакваното. Пуснаха ме в неделя вечерта. Защо не писах в понеделник ли? Бях зает да се смея на това, което ми е изпратил главата на семейство Куцузлиеви (онзи, който не гледа Григор Димитров преди време). Е, малко ми е сърдит, че не уточних в предишния си пост факта, че не сме един и същ човек с него, но ще му мине! Вместо да ви го преразказвам, директно ще го пейстна (звучи ми по-добре от "лепна", а и в момента нямам по-добра българска дума за това действие) тук:

"Здравейте, бях решил да счупя прокобата и да гледам и аз най-накрая спорт като хората. Казах на жена си: "Жена, довечера ще гледам Лудогорец и Стяуа, затова не ме занимавай с глупости!" Тя ме погледна, окопити се и ми даде списък с 10 неща за правене, а после тръгна на работа. Аз замълчах, после се окопитих и си казах: "Нищо, Сокачев така вика, че и от съседната стая ще чуя, ако нещо стане!" Отметнах някои неща, но все пак останаха и такива, които щях да върша по време на мача. Нищо! Да не съм костенурка? Пък и от миналия път насам смених доставчика на телевизия и се надявам да нямам проблеми със сигнала като тогава. Тъщата е на някаква сбирка на класа й (на тези години сигурно 2 часа ще се уточняват кой кой е, затова няма да се върне скоро!). Малкият още се върти наоколо, но ще го приспя бързо, когато почне мача.Да видим... първо трябва да изнеса няколко буркана от мазето. Няма проблем! Тръгвам надолу! Аааааййййй, кой глупак е сложил стар бойлер насред площадката, щом добре знаят, че на този етаж няма осветление? Ех, не им дойде акъла на тези хора! Слизам по-бавно, но все пак още подтичвам. Влизам в мазето и... крушката е изгоряла? Сериозно ли точно днес? Нямам време да я сменям, затова ще взема нужното в тъмното. Ето го! А сега нагоре! Ооооооох, пак се ударих в проклетия бойлер! Съвсем забравих, че е там! Влизам у нас и... ужас! Взел съм грешните буркани! Ами сега? Ще сляза отново, но ще взема и една крушка, за да сменя тази в мазето, че да не стават повече сакатлъци! Хвърлям едно око на мача - 7-ма минута и 0:0, а някакъв румънец тъкмо е пропуснал. Гадно! Щеше ми се да вкара, защото ми омръзна от тоя Лудогорец! Днес им е ден да бъдат укротени и да им падне това самочувствие, което са придобили. Друго беше, когато Левски влезе в ШЛ. Нали съм им фен - израдвах се! Ама тези са ми по-противни и от чорбарите! Слизам и този път заобиколих бойлера успешно. Сменявам крушката и взимам нужното. Качвам се и пак успешно заобикалям бойлера. Влизам у нас и е време за задача две: измий съдовете! Започнах такова миене, на което и Шумахер би завидял. Счупих само две чинии, което си е личен рекорд! Какво остана? А, да! Трябваше да купя някои неща от магазина! Има един денонощен наблизо - за 10 минути съм отново тук (5 минути и на двете страни)! Наглеждам мача и нищо ново - 22-ра минута и пак пропуск на румънците... Ех, тези каръци! Тарикат съм си аз - ще гледам резила им оттук, а не като онези чорбета, които платиха, за да ходят на стадиона и да викат за румънците.

Слизам и пак заобикалям пустия му бойлер! На бегом стигам до магазина и... как така е затворен заради зареждане със стока? Тези луди ли са? Следващият магазин е на поне 20 минути оттук!!! Оф, звъня на жената и я питам дали може да ги купи тя. Не, била на среща с приятелки и щяла да си дойде късно! Откъде я намерих моята с такъв социален живот вместо някоя, която си стои само вкъщи? Няма страшно! Още имам шанс! Затичвам се към другия магазин и... светофар! Кой ги наслага тези светофари под път и над път? Никой не минава, но пък пешеходния светофар още е на червено. Ще взема да пресека без да чакам! Да, ама не! Задава се патрулка - не искам да нарушавам правилата точно пред нея! След дълго чакане (по-дълго от онази там Велика или Грандиозна китайска стена - не помня как я бяха кръстили) най-накрая съм от другата страна и с бърза скорост влизам в магазина. Купувам всичко на един дъх и отивам на касата. Там има двама души, а първият... дава 3 лева и 50 на стотинки и използва 1, 5 и 10? Как пък попадам на такива откачалки? Касиерката също не е във възторг, а аз му давам кураж с коментари от рода на "Хайде, че Сокачев ще роди, докато платиш!" Вторият на опашката се хили - явно познава този коментатор. Махна се! Вторият е по-бърз и е мой ред. Моля??? Свършили онези хартиени ленти на апарата, на които печатат касовите бележки? Щяла да вземе нова от склада с консумативи. Ех, ама че късмет! Върна се и сложи новата. Подавам и покупките, тя ги отчита и... сериозно ли? Апаратът засече! Повика някакъв от съседната стая, той го поогледа, напсува го хубаво и после го фрасна здраво отдясно. Пущинята взе, че заработи! Довърших покупката и хайде навън! Оф, пак този светофар... Усещам как брадата ми расте, пикочният ми мехур се пълни, а детето ми у дома расте. Най-накрая светна зелено! Ще попитате защо не минах на червено, щом бързам? Онези полицаи са спрели колата наблизо и все едно ме чакат да сгафя. Нямам излишни пари за даване! Влизам във входа на бегом и на косъм се разминавам с онзи бойлер. Ето ме пак у дома! Мачът е вече на 70-та минута и още 0:0. Добре, общият резултат е за румънците! Ще ми ходели лудогорците в Шампионската лига? Да, бе, да! Хайде да извадя покупките! Добре, мога да поседна и да гледам - работата е свършена! Тъкмо се допирам до дивана и... не! Не съм приспал детето! Отивам при него и започва приспиването. Иска си любимата играчка, че и приказка! Ще му разкажа аз как кралят не може да гледа кралския турнир с рицари заради досадния си син! Разказах му за Червената шапчица така бързо, че дори аз не усетих кога Червената шапчица стигна до баба си и кога вече беше в корема на вълка. А, заспа, калпазанинът му с калпазанин! Сега на телевизора! Какво? 1:0 за Лудогорец??? Тези какво са правили, докато ме нямаше! Супер, сега ще има и продължения! Досада! Звъни се? Кой пък е? Тъщата се върнала по-рано от сбирката! От вратата започна да ми се оплаква как Стефка от бившия й клас имала зет-чудо, а не като мен. Внуците й също били страхотни, а не като нашия хубостник! Попитах я дали онази има и такава дъщеря-чудо или е като моята жена. Отговори ми кисело, че проблемът в този дом не била жената, а мъжът, дето все пиел и гледал спорт. Отговорих й кисело, че... чакай! Бира? Ето какво забравих от магазина! Прекъснах спора и хайде надолу по стълбите! Аааааааау, пак пустият му бойлер! Тичам по улицата и право в близкия денонощен! Вече са заредили и всеки момент ще отворят. Тропам нервно с крак и ето - отвориха! Влизам на пожар и искам една Каменица - нямали! Тогава Загорка - пак нямат! Астика - нямат! Ариана - и това нямали! Поне някаква западна бира имат ли? Да, имали! Попитах я дали имат касов апарат или и това нямат. Продавачката ме изгледа с поглед тип "бих те убила, ако можех", но какво ми пука? Хайде към къщи! Влизам на бегом по стълбите, но ме среща съседа Спас. Започва да ме разпитва дали имам някакви проблеми с тока, защото май някой се бил закачил нелегално към него. После замрънка за заплатата си, за депутатите... Ох, обикновено обожавам тези разговори, но не и днес, когато ще гледам футбол! Най-накрая ме остави и тръгвам наго... ооооооолелеле майко! Как ритнах онзи бойлер! Иде ми да... го фрасна! Лоша идея, сега и ръката ме боли! Докуцуквам до нашия етаж и сядам пред телевизора. А, да не би Сокачев да е умрял от преумора? Нещо никакъв не се чува! Не е това, просто телевизорът ми се е скапал нещо и е останал без звук... Е, очакваше се да стане някой ден с този телевизор на 7 години! Стигнали са до дузпи? Добре, първа дузпа! Засилва се и... Каквооооо? Сега и картината изчезна? Кинескопът ли изгоря, да му се...! Опитвам да го включа отново, но не става! Нищо, ще го догледам на компютъра на малкия! Включвам го и... моля? Нямаме интернет, защото жената не го е платила навреме! Нищо, ще използвам опцията за един ден забавяне на плащането! Как така вече е използвана вчера? Еееееееее, и сега какво?

Бях се подготвил да празнувам щом отпаднат, но с тези дузпи не знам да празнувам ли или не? Ами ако са се класирали, пустиняците му с пустиняци? Откъде да науча резултата? Някой знае ли как са завършили? Щях да питам някой съсед, но повечето не са в града или си лягат рано. Пак ми вкиснаха вечерта!"

No comments:

Post a Comment