Sunday, September 22, 2019

Ако песните се пишеха от юзърите в Интернет...

Днес се замислих какво ли щеше да стане, ако някои популярни песни бяха дело на съвременните онлайн юзъри /били те тролове или най-обикновени сърдитковци/. Ето няколко съвременни прочита на познати ви песни /топ 5, казано с други думи/:

1. "Тиха нощ, свята нощ, тъп си ти кат' галош..."

2. "Юзърче дебело
     цял ден си седело
     във Фейса на раздумка
     с някаква безумка.

     Вече се стъмнило,
     слънцето се скрило,
     юзърчето разбрало,
     че не е обядвало.

     Хукнало да бяга
     хладилника да натяга,
     но в тъмнината
     ударило си ръката.

    Седнало да псува,
    здраво да умува
    как да туитне новината,
    да не му се смеят и децата.

    Ей го в тъмнината
    с лампичка в ръката
    върнало се то в нета,
    прави на Хром ъпдейта.

    Дискусия отворило
    и от ужас се втрещило.
    Някакъв с вид на пор
    спечелил виртуален спор."

3. "Я кажи ми, облаче ле бяло,
     шпионин руски дали си ми видяло?"

4. "Тролство мое, реално и вълшебно,
     тролство мое, така си ми потребно.
     Все се мъча всичко живо да нахейтя,
     яхнал критиката на света да си го върна."

5. "Аз съм Мрънчо, ида от Нета
     да ви кажа к'ви сте ми лекета,
     че не мога иначе да дремна,
     ако всичко живо не емна."

За щастие тези текстове ще си останат просто плод на авторовата фантазия. До скоро!

No comments:

Post a Comment