Sunday, August 24, 2014

Профилът е верен! Честна дума!

Здравейте, днес ще отделя малко от времето си, за да ви разкажа за Неугледка Тошева. Тя е моя позната и ми довери историята си, защото чула, че тук влизали много хора и се надявала някой от посетителите да се заинтересува от нея.

Неугледка винаги е имала един проблем - самотата. Другите имаха гаджета, после съпрузи и деца, а тя още е на нулевия етап - търсене на гаджета. Посъветвах я да се регистрира в някой сайт за запознанства, но я предупредих да внимава и да не взема всичко там за чиста монета. Е, ето какво е направила тя:

"Избрах си потребителско име Krasavica, но беше заето. Тогава опитах с Hubavica, но и то не беше на разположение. Дори Boginya не беше свободно. Накрая направих компромис с Privlekatelno_f4e и беше време да попълвам профила си. Пол - то е ясно: женски! Възраст - 23 години. Местоположение - Мелник. Ръст и тегло? Е, сега ако напиша, че съм висока 1,59 и тежа 80 килограма... няма проблем! Пиша 1,80 и 65 кг. Очи - те са почти червени, но винаги ми казват, че съм като вещица с тези очи. Решено! Очи сини. Коса... с тази черна и права коса няма да имам никакъв шанс. Все пак мъжете предпочитали блондинки! Решено - коса руса, къдрава. Семейно положение - необвързана. Имате ли деца... нямам! Така и ще си напиша - да не решат, че искам да издържат някое детенце! Образование - имам магистратура по информатика, но никой не обича зубрачите... Образование - средно! Пиете и пушите ли? Не, но пък ще изглеждам като някаква тъпачка. Значи да - пия и пуша. Живея със...? То живея с майка си, тримата си братя и баща си, но не искам да ги плаша. Живея на квартира. Доходи... нямам никакви, но пък ще решат, че искам някой да ме издържа. Решено - между 500 и 1000 лева! Какво търсите... е, търся бъдещия си съпруг, но мъжете се страхуват от обвързване... Търся приятели! Да видим сега: какво търсите? Търся мъж, който да е любезен, внимателен романтик, забавен, да ме глези и да ме третира като човек. Ееееее, те пък искат да посоча същите полета като при описанието си! Добре, търся мъж (тук най-малко се замислих при попълването на профила)! Възраст... между 20 и 40 (грехота е да пропусна някой добър кандидат заради завишени критерии! Очи... без значение! Коса - същото! Доходи - ако напиша нещо, ще изглеждам като търсачка на пари. Значи също няма да го попълня. Стига толкова тук! Да попълня интересите си! Обичам да решавам кръстословици, да плета, да чета книги и да шофирам. Е, няма да им хареса последното, защото шофирането се води тяхна работа (а и какви вицове има за жените зад волана...) - ще напиша, че обичам да готвя вместо него. То и книгите могат да ги подразнят... добре, нека е обичам да домакинствам! Кръстословиците могат да ме изкарат твърде умна за тях и да ги подтискам ... тогава обичам екскурзиите. Плетенето остава!

След това започнах да преглеждам профилите. Харесах си 5-ма и ги поканих да се видим. Първият ме заведе на кръчма при все, че пишеше в профила си "Не пия!" Когато го попитах за това, той отговори, че "по три чашки на ден не са никакво пиене!" Вторият пък пушеше бодро цигара, а уж бил непушач. Как го обясни ли? "Отдавна съм попълвал профила - по времето, когато още не пушех!" Третият пък не пушеше, а твърдеше обратното. Защо ли? Спрял да пуши, откакто заспал със запалена цигара в ръка и подпалил някакъв хотел. Четвъртият се оказа, че работи като чистач. А твърдеше, че доходът му бил между 1000 и 1500 лева! Обяснението му беше, че наистина вземал толкова от шефката на фирмата - е, не точно за чистенето и не може да декларира тази сума в данъчните си документи, защото парите били подарък, понеже бил мил с нея. Петият изглеждаше обещаващ, но отново изненада! Живеел сам? Е, ако не броим жена му, двете му деца, кучето, котката, тъста и тъщата, както и майка му в съседния апартамент... да, живее сам!

Последва ново отсяване на профилите. Този път печелившите се оказаха трима. Първите двама бяха както обикновено - неточни. Третият изглеждаше мъж-мечта. Решено е! Ще се срещнем с него! Отидох на мястото на срещата и ме приближи един красавец, с добра физика, гръцки профил и изобщо... че дори му личи колко е богат. Аз се разтапях, а той ми се усмихна. Всеки момент ще ме заговори... ето, устните му се разтварят и от устата му излиза "Извинете, знаете ли къде има магазин на МTel?" С неохота му отговорих и продължих да чакам моя човек. Внезапно се доближи един средновисок и слабоватичък (направо вятърът ще го издуха), че и с очила. Потръпнах... дано да не е той, дано да не е той... Късно е - заговори ме и ми знаеше никнейма! Няма как - ще се срещна с него! Седнахме в едно кафене и не се сдържах. Започнах с въпросите:

- Значи ти си Herkules91?
- Да, аз съм!
- Но ти не си висок и мускулест, както ми писа?
- Как да не съм? 1,70 си е висок човек на фона на по-ниските от него! А за мускулите - да не би да познаваш човек без мускули?
- Е, имах предвид големи такива, които са тренирани!
- Че те са си големи! Я виж какви мускули имат някои животни! Дребна работа!
- А какво работиш?
- Нали съм написал?
- Да, но искам да проверя дали добре съм те разбрала.
- Хубаво! Аз съм учител по информатика в 5-то ОУ.
- Това ли наричаш доходи над 2000 лв?
- Е, никой не е казал какви доходи се имат предвид - настоящи, бъдещи или потенциални. Ти знаеш ли колко получават експертите по информатика у нас?
- Да, но нали твърдеше, че си онзи в ляво на снимката в профила си?
- И е така! Не уточних мое или твое ляво.
- А да не би и да е лъжа, че имаш бивша съпруга?
- Зависи. Ако признаваш живеене без брак с Майли Сайръс...
- Ти си живял с нея?
- Технически. Имам неин постер в стаята си.
- Има ли нещо вярно в профила ти? Поне наистина ли обичаш да се катериш?
- Да, роден алпинист съм! Още от дете изкачвах катерушките в двора на детската ясла. Наскоро изкачих 200 стъпала за 20 минути.
- Това не е истина....
- Като говорим за неистини и ти не си била много откровена с мен...

До края на разговора се уточнявахме. Най-лошата ми среща до този момент! Все още търся мъж. Ако познавате някой като за мен, помогнете!"

No comments:

Post a Comment