Sunday, May 6, 2018

Интервю с автора

Здравейте, днес е време да дам едно интервю. Но тъй като живеем в демократична държава, съм си избрал кой да ме интервюира. И пак по същата причина ще отговарям със заглавия на песни. Хем да правя каквото си искам, хем да не ви отегчавам. Жанровете ще са разнообразни, така че античалгарите да се чувстват предупредени! Нека интервюто ми с Подмазвачко Нископадашев започне сега!

П/Подмазвачко/: Тук сме с най-добрия блогър в българската част на Интернет. Как се чувствате днес?
А/Автора/: Румен и Пауталия - Гот ми е (...на мен сега)
П: Когато започнахте този блог, очаквахте ли да достигнете такива висини?
А: Hillsong United - Touch the Sky (Докоснах небето, пич)
П: Често ли ви спират за автографи? Вероятно сте доста известен.
А: Шакира - Whenever, wherever (Когато и да е, където и да е - по цял ден раздавам автографи!)
П: А как са нещата с обожателките? Нещо по-специално?
А: Haddaway - What is Love? (Какво беше т'ва любов?)
П: Много тъжно. Наистина ли няма поне една?
А: орк. Кристали - Ти нямаш сърце! (Как можеш да ме питаш такива неща!)
П: Извинявам се за неудобния въпрос! Чуват се слухове, че блогът ви трябвало да претърпи реформа.
А: No Mercy - Where do you go? (Къде отиваш ти, може би? Всичко е тип топ и няма нужда от промяна!)
П: Разбирам и се извинявам за въпроса! Но читателите се интересуват: ако все пак има такава реформа, има ли шанс вие да на/пуснете (кокала) и да видим друг блогър начело?
А: Snap - I've got the Power (Силата е в мен и няма да я дам без бой! Аз ще съм си пожизнен автор в блога!)
П: А все пак какво би последвало в такава ситуация, в която вие предавате властта?
А: Камъните падат. (...без мен, блогът ще западне!)
П: Ясно, апокалиптична прогноза... Какви са бъдещите ви планове?
А: ATC - All Around the World. (По целия свят да попътувам, братче!)
П: Ще пътувате или ще популяризирате блога си в други страни?
А: 2 Unlimited - No Limit (Няма лимит за блога ми - той е излязъл дори в Космоса)
П: Да разбирам ли, че смятате да развивате още блога си?
А: ... Питай ме некое друго въпросче! (Става досаден тоя!)
П: А какво ще кажете за слуховете, че вие лобирате за определени продукти и марки в блога си?
А: Симпатяги - За милиони няма закони (..., а ти на кокошка ми приличаш, ако се сещаш какво казва песента за кокошките)
П: Хм, доста притеснителен отговор. Вярвате ли, че това помага на хората?
А: Ace of Base - Happy Nation (Всички са щастливи, когато аз съм щастлив.)
П: Да разбирам ли, че ще се кандидатирате за политик? И ако да, самостоятелно или от някоя вече съществуваща партия?
А: Клуб НЛО - Партии любими (...аз съм с таз, която е на власт)
П: Не смятате ли, че това поведение ще отблъсне част от избирателите ви?
А: Хисарския поп - Дай си сърцето (...на който искаш ти, никога не задържам на сила!)
П: Смятате ли да бъдете новия месия?
А: Замунда Банана Бенд - Съм много хубав (...съм страшно хубав, съм съвършеееееен...!)
П: Нека се върнем на блога - коя е любимата ви публикация в блога?
А: Pavell и Venci Venc' - Обичам ги всички (Как ще ме караш да избирам между шедьоври?)
П: Но нямате ли най-любима? Сигурно сте имали и по-слаби дни. Няма как музата ви да е постоянна.
А: Бойка Дангова - Луда главо, пияна! (Само дето не ме пита "Ти мене уважаваш ли ме"! Как можа да дойдеш толкова пиян на интервю?)
П: Ама как! Не съм близ.. Исках да кажа наистина ли смятате, че нямате спадове и кофти дни?
А: Mauro - Buona Sera Chiao Chiao (Писна ми от тоя човек! Да ходи да изтрезнява другаде!)
П: Имам още един въпрос... Чакайте малко, какви са тези високи и едри господа? Оставете ме, потъпквате свободата на словото! Затова сме на 100 и някое си място в... ммммммммммммм!

Добавихме и лек превод в интервюто макар първоначално такъв да не беше предвиден. Това беше всичко с този журналист! Следващият път ще си избера някой по-голям професионалист. Как може да идва на интервю пиян и да се посрамва така както в края на интервюто? Лек ден!

No comments:

Post a Comment