Sunday, December 18, 2016

Кой не чул, кой не разбрал...

Здравейте, пуснаха ме да напиша нещо, докато блогърът е на курс "Как най-добре да си поставиш клоунски нос?" Ще спестя името си, защото след всяко произнасяне на същото с часове давам обяснения как се изписва (дори в Интернет, където го има в писмен вид). Какво ме мъчи ли? Никой не ме разбира и каквото и да кажа, все едно не съм го казвал. Ето ви няколко примера:

Пример 1
Аз: Днес е топъл и прекрасен ден. Слънцето свети толкова ярко.
Събеседник 1: Чу ли за най-новите офроудъри? Не бях забелязал, че слънцето е напекло толкова. Така съм се заплеснал в разговора с теб и аз...
Пример 2:
Аз; Животът е много гаден.
Събеседник 2: Като си гладен, яж! Аз ли да ви уча,ей?
Пример 3:
Аз: Изключи ли печката?
Събеседник 3 (няколко минути по-късно): И кой трябва да изключи печката? Стоиш си тук на приказки и не ме подсещаш.

Има безброй примери. Вече се чудя аз ли не говоря/пиша ясно или просто хората са спрели да вникват в чутото/написаното? Или не ме чуват и после се сърдят, че не съм го казал или пък не ме чуват и после спорим за неща, които въобще не съм казвал. Дори компютърът при изписване на името ми заявява, че "такъв потребител не съществува", а после ме пита дали искам да вляза като ... (тук е името, което съм си избрал). Дано да сте разбрали написаното! Щях да пиша още, но се налага да обяснявам на брат си, че на бележката от днес не е пишело "Ако го забравиш, ритай жена си!", защото според него аз съм причината за скандала им.

No comments:

Post a Comment