Monday, August 7, 2017

Първа дама на блога

Следващите редове са полусериозни, което си е феномен в блог като нашия. Тъй като сам съм си шеф, позволих на себе си да публикувам една малка обява.

След като французите категорично отрязаха мераците на Макрон да създаде специална длъжност за първата си дама, аз се амбицирах да надмина поне президента на Франция (след като надминах по красота родните миски благодарение на свидната ми Анита Мейзер и дори изядох повече суджук от премиера на страната). Затова считано от този момент блогът ни си търси първа дама.

Изисквания:
- да има добро чувство за хумор (ако надмине дори моето, получава бонус точки)
- да е креативна
- да не се срамува да я свързват с автора на блога, както и с дубльора му, който заради липсата на качествени работници, открита от господин Кирил Домусчиев, си позволихме да бъде пушач, пиянде, бездомник и за капак не е почитател на хумора ми, но пък има 1% прилика с мен, което му позволява да ме замества, ако отсъствам.
- да бъде жена (при цялото ми уважение към колегите, аз съм формалист и щом е дама, значи се очаква поне да е жена)

Задължения:
- да озарява блога с присъствието си винаги, когато може (или поне достатъчно често, за да не ме питат дали съм ѝ направил нещо и да си нямам проблеми с МВР)
- да заема длъжността първа дама на блога, докато реши да се пенсионира, ако въобще реши да го прави. В краен случай, докато някой далечен ден се стигне до конфликт между нея и ревнивото ми бъдещо гадже (все още не я познавам, затова е напълно възможно да бъде и ревнивка), който наложи блогът да се върне към първобитните времена. Последният конфликт може и да не се случи - възможности много, но бях длъжен да предупредя, за да не ме обвинят в публикуване на подвеждащи обяви.

Бонуси:
- осигуряваме ви приятни преживявания с блога и аудиторията му, както и шанса да станете първата знаменитост в Интернет, която само е казала "да" и не е трябвало да води курсове, да качва/снима видеа и т.н.

Не предлагаме трудово възнаграждение, нито трудов договор, затова не го приемайте като надомна работа! Е, друго си е да си първа дама на Макрон - и пари дават... Както и да е, ако има желаещи, заповядайте! Не ни интересува раса, ръст, каквито и да било размери, нито дали членувате в политическа партия. Тъй като блогът е диктатура (мога да го представя и като демократичен както съм само аз, защото всяко мое решение е воля на народа, но няма да робувам на модните тенденции в политиката), при повече от една кандидатка аз ще реша коя ще спечели честно и почтено изборите при 99,9% избирателна активност. Призовавам кандидатките да не стигат до словесни престрелки и други конфликти, макар да смятам, че липсата на апетитни постове след изборите ще охлади и без това хладните страсти.

Подавайте кандидатурите си тук или като коментар под статията в блога!

No comments:

Post a Comment